luni, 28 octombrie 2013

Promovarea educatiei in politica, guvern si societatea civila prin intermediul mijloacelor mass-media.





Promovarea educatiei


A) in politica


Tinerele PSD-iste, prostituate 


"Educatia este ceea ce ramane dupa 
ce uitam tot ce am invatat in scoala."

Albert Einstein


pentru liderii partidului



"Fata a declarat procurorilor DIICOT:







Ioana Simona Dancus, PSD (22 ani), 
prostituata in Germania si Austria.



  • Membra PSD din 2009.
  • Fotomodel
  • Dama de companie in cluburile de proxenetism din Germania si Austria
  • Racolata in timpul unei emisiuni TV, de Robert Sorin Negoita, in prezent primar PSD Sector 3 Bucuresti si mare dezvoltator imobiliar (citeste Robert Negoita, constructorul criminal).


Atunci l-am cunoscut prima oară pe Negoiţă Robert Sorin. 
Asta pentru că în timpul participării la emisiune, adică două săptămâni, am fost cazată la Rin Grand Hotel. 

În acea perioadă am ajuns să mă sărut cu Negoiţă, nu am ajuns să întreţinem acte sexuale. Am întreţinut acte sexuale cu Negoiţă Robert Sorin de mai multe ori în anul 2007, după ce ne cunoscusem la hotel şi ţinusem legătura telefonic. 

Am întreţinut actele sexuale atât la el acasă cît şi la hotel. Întâlnirile nu au fost intermediate nici de Costan şi nici de Tera. Am primit bani de la Robert de mai multe ori, nu numai atunci când am întreţinut acte sexuale".

(sursa: Adevarul)


Sex cu prostituate la şcoala de vară a PSD



Primarul Sectorului 3, Robert Sorin Negoita si fetele lui



În anul 2007, l-am cunoscut pe Bănicioiu Nicolae cu care am întreţinut o singură dată un act sexual, în anul 2009, în Delta Dunării, la o conferinţă PSD- şcoala de vară.


 

B) in Guvern

Temeți-vă de Victor Ponta,

 

"Natura ne face asemanatori. 

Educatia ne deosebeste."

Confucius


aveți toate motivele. 

Nu-l mai subestimați




C) in societatea civila

 


Profesorii, in strada pentru salarii


 

Dreptul la viaţă este constituţional,  

 

"Educatia este cea mai puternica arma pe care o poti folosi pentru a schimba lumea."
Nelson Mandela


dar nu este o realitate!




„ALO" pledează pentru 

puterea intelectual-ştiinţifică!





Sursa: MCP Press Agency, Mihail Georgevici



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu